نویسنده = عباس بهرام
تأثیر رویکرد رشدی پایین به بالا (فرآیند محور) از طریق مداخلات ادراکی-حرکتی بر عملکرد حرکتی، شناختی و ادراکی کودکان دارای کم‌توانی ذهنی خفیف

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 شهریور 1401

10.22037/sjrm.2022.117056.3108

زهرا ملک آبادی زاده؛ عباس بهرام؛ شهاب پروین پور؛ فرهاد قدیری


اثرات تمرین تکلیف دوگانه و حرکات موزون بر کارکردهای اجرایی سالمندان مبتلا به اختلال شناختی خفیف

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 تیر 1403

10.22037/sjrm.2024.117309.3280

مهدی ضامنی مطلق؛ فرهاد قدیری؛ عباس بهرام؛ سعید ارشم


تأثیر 8 هفته تمرینات واقعیت‌مجازی بر تبحر حرکتی کودکان و نوجوانان دارای رشد سالم و مبتلابه اختلال هماهنگی رشدی

دوره 13، شماره 1، فروردین و اردیبهشت 1403، صفحه 224-241

10.32598/SJRM.13.1.3

عباس بهرام؛ هانیه علیزاده؛ فرهاد قدیری؛ مهدی قیطاسی


شایستگی مهارت های حرکتی ادراک شده در دختران و پسران پیش‌دبستانی

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 135-142

10.22037/jrm.2020.113026.2305

مرضیه آرمان؛ عباس بهرام؛ انوشیروان کاظم نژاد؛ شهاب پروین پور