نویسنده = سعید حسن زاده
بررسی تطبیقی مولفه‌های زبان شفاهی دانش آموزان نارساخوان و هنجار در پایه های اول و دوم دبستان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 فروردین 1401

10.22037/sjrm.2022.115977.2844

فرشته سبحانی؛ سعید حسن زاده؛ طیبه رضایی


تدوین مقیاس نیازهای آموزشی و توان‌بخشی کودکان مبتلا به سندرم داون (از نگاه والدین) در ایران: مطالعه‌ای ترکیبی

دوره 12، شماره 3، مرداد و شهریور 1402، صفحه 564-575

10.32598/SJRM.12.3.13

نیره نقدی؛ غلامعلی افروز؛ سعید حسن زاده؛ سوگند قاسم زاده


تعیین اثربخشی برنامه توان‌بخشی پردازش شنیداری مرکزی بر ادراک شنیداری در دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 7، شماره 1، فروردین و اردیبهشت 1397، صفحه 59-70

10.22037/jrm.2018.110614.1412

معصومه قاسمی؛ محسن شکوهی یکتا؛ سعید حسن زاده؛ سید علی اکبر طاهایی؛ مهدی دستجردی کاظمی؛ پروین جعفری