کلیدواژه‌ها = توجه
تأثیر رویکرد رشدی پایین به بالا (فرآیند محور) از طریق مداخلات ادراکی-حرکتی بر عملکرد حرکتی، شناختی و ادراکی کودکان دارای کم‌توانی ذهنی خفیف

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 شهریور 1401

10.22037/sjrm.2022.117056.3108

زهرا ملک آبادی زاده؛ عباس بهرام؛ شهاب پروین پور؛ فرهاد قدیری


اثربخشی تقویت حافظه کاری با آموزش رایانه‌ای بر توجه مداوم دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 1، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 2-13

10.32598/SJRM.11.1.1

فرزین حق نظری؛ وحید نجاتی؛ حمیدرضا پوراعتماد


تاثیر استفاده از جلیقه وزین بر توجه و مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری

دوره 2، شماره 3، مهر و آبان 1392، صفحه 45-51

10.22037/jrm.2013.1100116

مینو کلانتری؛ زهرا محمدجانی؛ زهرا پاشازاده آذری؛ سید مهدی طباطبایی؛ ثریا قرباغی