موضوعات = روانشناسی
تأثیر قصه‌گویی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر ششم دبستان شهر تهران

دوره 12، شماره 6، بهمن و اسفند 1402، صفحه 1126-1135

10.32598/SJRM.12.6.8

حمیرا الوندی؛ رویا کوچک انتظار؛ پروانه قدسی؛ خدیجه ابوالمعالی؛ منصوره شهریاری احمدی


تدوین مقیاس نیازهای آموزشی و توان‌بخشی کودکان مبتلا به سندرم داون (از نگاه والدین) در ایران: مطالعه‌ای ترکیبی

دوره 12، شماره 3، مرداد و شهریور 1402، صفحه 564-575

10.32598/SJRM.12.3.13

نیره نقدی؛ غلامعلی افروز؛ سعید حسن زاده؛ سوگند قاسم زاده


اثربخشی برنامه توان‌بخشی شناختی باران بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اوتیسم با عملکرد بالا

دوره 12، شماره 1، فروردین و اردیبهشت 1402، صفحه 132-145

10.32598/SJRM.11.5.10

زهره جوادزاده؛ وحید نجاتی؛ کامبیز پوشنه


بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی هیجانی بر عملکرد شناختی و حافظه بیماران آسیب‌دیده مغزی

دوره 11، شماره 6، بهمن و اسفند 1401، صفحه 964-977

10.32598/SJRM.11.6.9

زینب کاظمی؛ امیر هوشنگ مهریار؛ حجت اله جاویدی؛ آذرمیدخت رضایی


اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر تکانشگری و پرخاشگری دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 11، شماره 5، آذر و دی 1401، صفحه 728-741

10.32598/SJRM.11.5.9

حانیه غلامزاده نیکجو؛ مرضیه علیوندی وفا؛ سیدمحمود طباطبائی؛ نعیمه محب


اثربخشی تقویت حافظه کاری با آموزش رایانه‌ای بر توجه مداوم دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 1، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 2-13

10.32598/SJRM.11.1.1

فرزین حق نظری؛ وحید نجاتی؛ حمیدرضا پوراعتماد


بررسی اثربخشی بازی و موسیقی بر اضطراب، افسردگی و عزت نفس دانش‌آموزان با آسیب بینایی دوره دوم ابتدایی

دوره 10، شماره 5، آذر و دی 1400، صفحه 976-987

10.32598/SJRM.10.5.13

سیده شهره طاهری؛ منصوره شهریاری احمدی؛ حسن پاشاشریفی


مقایسه‌ای ادراک دیداری-فضایی حافظه کاری بین دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری خاص و دانش‌آموزان عادی

دوره 10، شماره 5، آذر و دی 1400، صفحه 988-1001

10.32598/SJRM.10.5.15

ملاحت سیدشربتی؛ حیدرعلی زارعی؛ ، سید داوود حسینی‌نسب


اثربخشی مداخله شناختی رایانه‌محور بر نظریه ذهن کودکان مبتلا به نقص توجه / بیش‌فعالی

دوره 10، شماره 4، مهر و آبان 1400، صفحه 656-667

10.32598/SJRM.10.4.4

راحله وحید؛ معصومه آزموده؛ سید محمود طباطبائی؛ مرضیه علیوندی وفا


بررسی اثر توانبخشی شناختی بر عملکردهای اجرایی (بازداری پاسخ و برنامه ریزی) کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی

دوره 10، شماره 1، فروردین و اردیبهشت 1400، صفحه 146-157

10.22037/jrm.2020.112304.2176

الهه یاوری برحق طلب؛ پرویز عسگری؛ فرح نادری؛ علیرضا حیدری